Benböj och marklyft


Fortsätter kämpa på! Kul att se före och efter bilder. Men är ändå svårt att ta det eftersom man kan ha olika pump i musklerna osv. Men såhär är resultatet från november och januari som bilderna visar idag. 

Körde endast nästan bara utan vikter idag när jag tränade. Körde även bara 4 övningar då jag övade lite på tekniken. Tycker inte alls att jag har teknik i varken benböj eller marklyft, synd! Är ju så bra övningar. Så kommer öva på det tills jag känner att tekniken är bättre. Vilket resulterar i att jag endast kör så många reps som jag känner att tekniken sitter (hyfsat) och endast med stången i benböj. Och med 30 kilo i marklyft. Så är det jag kommer att öva på nu ett tag fram över. Kommer bygga upp mer grundstryka också av att köra lite lättare vikter, så det är också bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback