Min största motivatin är, du.

 
Någon som verkligen inspirerar mig är min pojkvän. På så många olika sätt. Men det är tack vare han och hans familj som jag upptäckte träningen. Det som jag idag inte skulle kunna leva utan. Jag vill bara satsa mer och mer på det för varje dag som går. Och det kommer jag att göra. Jag har bestämt mig för att utbilda mig till någonting inom kost och hälsa. Jag hittade min drömutbildning i sundsvall, inte alls långt bort. Toppen tänkte jag och fick sedan reda på att den utbildningen inte har fått godkännande att fortsätta för att det var för många liknande utbildningar som låg ute på marknaden. Kanske efter 2015. 2015?! Jag menar hallå? Jag vill inte vänta 2 år till för att få veta om den kommer tillbaka eller inte.Utan...
 
Har sökt på annat, men ingenting som är i närheten eller på distans. Det skrämmer mig. Att behöva flytta från min lägenhet någon annanstans, långt bort. Ingen jag känner osv. Då jag började tänka på Henke. Han klarade det. Eller rättare sagt han klarar det. Varför ska inte jag klara det? Som jag skrev i det tidigare inlägget. Den som ger upp har redan förlorat. Så söker jag inte utbildningarna bara för att dom inte ligger i östersund eller i närheten, kommer jag känna mig som en förlorare. Jag är så stolt över Henke att han sökte, flyttade och slutför det även om han har mig här i Östersund. Som varje dag klagar över att jag saknar honom och vill ha hem honom. Han är det absolut starkaste personen jag vet. På alla sätt och vis. Det finns ingen som kan fortsätta att vara glad när allt går åt helvete, han kan. Vilket många gånger kan göra mig galen tills jag inser hur bra det är att han hela tiden ser positivt. Han uppmuntrar mig hela tiden att jag ska klara det. Vad det än är. Han ser aldrig något hinder. Han hoppar över eller duckar under dom. Det är tack vare honom jag är där jag är idag. Den målmedvetna personen som vägrar ge upp sina drömmar. 
 
Om du läser detta så vill jag bara säga, jag älskar dig.

Kommentarer
annie säger:

Hejsan!
Vi har dragit igång en tävling på vår blogg där du kan vinna två fina smycken, gå gärna in och delta!
Kram!

btw, fin klänning du har på bilden!

2014-02-10 | 19:45:15
Bloggadress: http://nattstad.se/enlia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback