Låt dig vara stolt


Ca ett år mellan bilderna. 


Början av 2013 --> Slutet av 2013

Har tyvärr inga bilder på min rygg eller framifrån från då jag började träna. Vilket jag tycker är synd. Men tror de är ca 3 månader mellan bilderna. 

Jag har insett hur viktigt det är att berömma sig själv. Att faktiskt erkänna att man är stolt över de framsteg man gör. Även om det för andra inte ser ut som jag är speciellt stark eller att jag har mycket muskler. Så har det för mig , blivit en väldigt stor skillnad! Jag är stolt över det jag har kunnat åstadkomma. Det är mycket slit, irritation och glädje som ligger bakom det jobbet jag har gjort. Jag är långt ifrån nöjd. Jag ska fortsätta kämpa!  Blir man någonsin nöjd? När jag uppnått mitt mål, vad ska jag göra då? Jag sätter upp nya mål.

Jag har inte en familj som är speciellt insatt inom fitness. Utan detta gör jag själv. Jag får gå min egen väg. De förstår inte vilken resa jag gör för de själv inte är insatta i det. Men jag vet att de ändå står bakom mig och stöttar mig på det jag vill satsa på. 

Det jag ville säga med detta inlägget var: berömm dig själv. Låt dig vara stolt över det su har åstadkommit! Skit i alla andra. Det är du som vet vilken resa du har gjort. Fortsätt kämpa mot dina mål! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback