Onyttigt behöver inte alltid vara godast

 
Första bilden är ifrån igår kväll efter att jag kommit hem från gymmet. Kände att jag ville gotta till med någonting. Vad passar då inte bättre än grönsaker, frukt och dipp? Var fruktansvärt gott. Det bästa är också att jag slipper ha dåligt samvete för att jag sitter och trycker i mig en massa onyttigheter. Plus att det är mycket godare än godis också. (Jag äter godis och sånt också ifall jag är sugen på det, så har inte gett upp allting. Man måste få unna sig ibland. Men jag föredrar oftast det nyttigare före det onyttiga. Ville bara förtydliga de)
 
Andra bilden är ifrån min frukost nu på morgonen. Smoothien som jag lade ut receptet på tidigare, gröt med hallon och blåbär, och två ägg. Satt fint i magen. Känns som att detta kan bli en rätt bra dag faktiskt. Vaknade första gången vid halv 8 och kände att jag kanske var rätt pigg ändå, även om jag hade hoppats på att få sova längre. Men låg kvar och bara mös och då råkade jag somna om till halv 11, hihi. Fruktansvärt skönt! Första dagen på jag vet inte hur länge som jag inte har en massa måsten utan kan göra vad fan jag vill.  Men lär väl bli lite städning, åka på gymmet och mysa runt i myskläder!
 
Tänkte visa er linnena jag köpte sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback