Motivationen är på topp

 
Hej kära läsare!
Hoppas eran motivation är lika hög som min just nu. Var ju in till stan igår och köpte nya linnen. Kan visa er någon annan dag. Köpte också en matvåg för att jag ska kunna hålla koll på min kost lite bättre. Är så rädd för att jag äter för lite, vilket jag inte vill riskera! Även om mamma tycker att jag äter som en häst.
 
Efter att jag varit på stan så mötte jag upp Lisa på Kentaur så att hon skulle få mörda mina brösmuskler och triceps. Vilket resulterade i en väldigt skön träningsvärk idag! Precis som det ska vara. Var också väldigt pepp idag innan jag åkte på gymmet. Sprang runt och dunka musik och skutta runt. Blev sjukt pepp! Så väl på gymmet fick jag bra kontakt med mina ryggmuskler. Ett snabbt och effektivt pass!
 
Tänkte också tips om min frukostsmoothie som jag gjort nu ett par dagar. Supergod och proteinrik!
Den innehåller:
  • Kvarg
  • Banan
  • Blåbär
  • Lite mjölk
  • Jordgubbs proteinpulver
Mixa ihop och ät tillsammans med något annan mumsigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback