Ett nytt mål, ny belöning

1. Länk 2. Länk 3. Länk 4. Länk 5. Länk
Och ett par andra godingar hittar ni här.
 
Satt och suktade efter dessa godingar när jag kom hem från jobbet och middag hos mamma. Tänkte att jag förtjänade att klicka hem ett par. Eller bara för att få göra mig riktigt glad för ett par dagar. Men fasen heller! Här ska sättas upp mål istället. När jag har uppnått detta målet ska ett par skor klickas hem. Då har jag min morot ett tag framöver. För har sedan jag köpte mitt första par free run skor, velat ha ett par till. Vill ni veta vad det bästa är? Att dessa är för halva priset. Hur underbart är inte det?
 
Ska ta och beställa ett par linnen istället. Det behövs mer och får vara motivationen till att komma till gymmet. Snygga kläder = motivationen att ta på sig dom är på topp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback