En kamp mot att vara smal

 
 
 
 
Ska försöka komma igång med bloggen på riktigt nu.
 
Tänker börja med att peppa mig själv. Är glad att jag faktiskt börjar få lite resultat av min träning. För många kanske det inte ser ut som att jag har åstakommit speciellt stora förändringar eller att det är speciellt mycket muskler. Eftersom det är svårare att se vad en smal person åstakommer än ifall man går ner i vikt. Men för de som vet hur jag såg ut förut och följt mina förändringar vet att det är en väldigt stor förändring för mig. Även om det är långt kvar till att jag är nöjd så är det en bit på vägen. Att hela tiden boosta sig själv med positivt tänk och att se resultat får en att fortsätta kämpa. Det blir så mycket roligare även om det är minimala förändringar så är det en förändring. Man ska aldrig glömma att berömma sig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback