Biceps och Axlar, check

 
Ni får ursäkta att det är dålig kvalitet på bildera, men orkar inte släpa med mig systemkamera hela tiden.. Bättre än inga bilder alls, visst?
 
Var precis på gymmet och körde axlar och biceps. Biceps och rygg och just nu mina favoriter att träna. Har perioder då jag tycker olika muskelgrupper är roligare än träna än andra. Just nu är det Biceps och rygg som står högst upp! Axlar har alltid varit jobbigt att träna. Då min vänstra axel inte är riktigt som den ska. Är fruktansvärt svag i den och muskeln brukar ge upp så att armen bara faller typ. Men idag gick det faktiskt riktigt bra. Axeln hängde med under alla övningar och kunde även köra några tyngre vikter utan att muskeln gav upp. Så idag var det faktiskt roligt. Kommer förmodligen (förhoppningsvis) ha en rätt bra träningvärk imorgon då jag är rätt trött i axlarna nu och då sitter jag bara i soffan och skriver?! haha.
 
Linnet jag har på mig är förresten ett av de linnena jag köpte i veckan. Köpte ett lika dant fast i en annan färg. Gillar att ha färg på mina träningslinnen. Medan jag kör nästan bara svart och vitt till vardagen, haha. Lite roligt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback