Better Bodies

Linnet hittar du här och byxorna här.
 
Just nu önskar jag att jag vore gjord utav pengar. Fasen vad kläder från Better Bodies jag skulle beställa då. Älskar deras designer. De har så extremt snygga designer på sina kläder. Verkligen allt. Någon dag när jag känner att jag har några hundra över ska jag banne mig beställa ett par byxor därifrån. Vill också ha lite större ben innan jag beställer också. För de sitter så extremt snyggt på vältränade ben, ögongodis.
Kanske blir mitt nästa mål efter att jag har klarat mitt mål för att få skorna, vem vet.
 
Sitter för tillfället hos mamma och är på ganska dåligt humör faktiskt. Ska hålla mig vaken ett tag till sen ska jag gå och lägga mig eftersom jag har öppningen på dagis imorgon. Vilket betyder att 06.30 ska jag vara på plats. Förhoppningsvis är jag på bättre humör då också. Ska åka in till stan efter jobbet och shoppa upp min lön. På vaddå? Jo, träningskläder. Ska säga upp gymkortet på Sports Gym, och få träffa min finaste vän Bea.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback