Rygg och Ben

 
Helt slut efter dagens pass, men det är väl så det ska vara va? Började med att köra rygg och efter det var jag helt slut. Men hade bestämt mig för att jag var tvungen att köra ben också så jag kämpade mig igenom ett pass för benen också. Var tur att jag hade med mig en celsius annars vette tusan om jag hade orkat igenom benen. Men är glad att det är avcheckat nu iallafall. Men har nog bestämt mig för att inte göra ben och rygg samtidigt då jag är väldigt duktig på att ta ut mig när jag kör rygg så jag inte har orken att köra ben som jag vill. 
 
Var alldeles skakis när jag kom hem så nu sitter jag med en matlåda och ska fylla på med lite energi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback