När träningssugen ökar till max

 
Efter jobbet idag så åkte jag in till stan och fikade med finaste Sandra! Blev väldigt intensivt men ack så trevligt. Efter det hade jag planerat att åka och träna. Men blev en ofrivillig vilodag till då min mage inte alls ville vara på min sida och gjorde väldigt ont. Tänkte att jag skulle trotsa magen och träna ändå, men beslutade att inte göra det. Åkte hem istället och gjorde torsk till middag, gud så gott det var! Synd bara att jag inte gjorde fler portioner.
 
Unnade mig dock ett nytt träningsställ idag, åh vad jag längtar till att få inviga det! Byxorna har jag suktat efter sedan jag såg dom på Alexandras blogg. Dom går åt som smör, men jag lyckades slita åt mig ett par. Gud så snygga jag tycker dom är. Har också letat en långärmad tröja som jag kan ha när jag tränar. Hittade denna för 99 riksdaler, så vore dum om jag inte slog till. 
 
Imorgon blir det en sväng till på stan, bland annat för att gå på bibloteket och låna böcker om kost. Sedan blir det nog dubbla träningspass för att ta igen lite förlorad träning i veckan. 
 
Love / Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback