I love this game

Här är en bild på hur byxorna ser ut på. Invigde dom idag och gisses vad skön dom var! Ett lyckat köp enligt mig. 
 
Åkte som sagt in till stan och fixade lite ärenden jag hade där. Dock så glömde jag helt bort det jag faktiskt från första början åkte in för, nämligen att köpa en kupevärmare och motorvärmarsladd till bilen. Aja, det hinns väl med innan det är - 30 ute. Dock så gjorde jag lite annat småfix och köpte en filt och en klocka till lägenheten.
 
Men efter det så infann jag mig på gymmet. Blev verkligen inte som jag hade tänkt mig på något sätt alls, haha. Hade för det första tänkt att jag skulle köra minst tre muskelgrupper, blev bara två. Hade också tänkte att köra rygg, men det blev istället bröst och triceps. Men vet ni vad? Jag är glad att jag körde bröst för gud så roligt det var! Orkade idag med 3 hela sett utan att behöva ta av några vikter i en av maskinerna. Vilket jag behövt förut. Vilket betyder, jag blir starkare! Så nu är det forsätta kämpa och öka i vikter. Gud vad jag älskar detta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback