Rutiner

 
Är det bara jag som väldigt lätt kan tappa rutiner? Två veckor nu har mina rutiner inte varit som dom brukar. Dels så kom Henke hem och då prioriterade jag att vara med honom istället för att jag skulle åka på gymmet, komma hem 20.00 på kvällen och lägga mig 21-22.00 lison.. Men vi tog oss iväg på ett pass tillsammans och ett pass när han åkte. Så tre eller fyra pass lyckades jag få till den veckan. Brukar oftast ligga runt 6 pass i veckan. Sedan denna veckan har jag inte varit riktigt kry utan gick hem från jobbet i tisdags och låg hemma i onsdags. Igår skulle jag åka på gymmet men åkte hem till mamma och pratade om bil istället. Sedan idag så skulle jag också på gymmet men soffan är så dragande. För två veckor sedan skulle jag aldrig satt mig i soffan. Så lätt att tappa rutinerna. Men imorgon blir det skärpning både med kosten och träningen!
 
Så imorgon ska jag köra både Ben och Mage! Så blir två pass. Åker och hälsar på mina syskon mellan passen, perfekt. Känns så tråkigt när jag bara kan köra tre muskelgrupper, så efter tre pass så har jag tränat allt jag kan :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback