Rengsjö

 
 
Har haft en riktigt mysig ledighet i Bollnäs Hos familjen Järnkrok. Såklart var älsklingen med och det gjorde det hela så mycket bättre. Gick upp på berget höleklack och badat badtunna. Shoppat och fyllt år. Fick fina presenter. Bland annat så fick jag ett pt-pass av mamma som jag längtar så mycket till att utnyttja. Ska köpa 4 stycken tror jag. Sedan fick jag också middag och bio av min fina pojke. Hur mysigt ska inte det bli? Kommer bli underbart. 
Har blivit en massa onyttigheter dessa dagarna. Kosten har inte alls varit på topp. En massa godis och chips. Valde iallafall sallad istället för kebab de gånger jag kunde, haha ;) middagen har dock varit helt underbara, mycket gott!
 
Men var riktigt skönt att få infinna sig på gymmet ikväll kan jag tala om. Fick bra kontakt med ryggen och kände mig stark. De passen är riktigt roliga! Har också skrivit upp lite mål och gjort ett tränungschema för jag är helt värdelös på att komma ihåg vad jag tränat vilken dag. Så har gjort ett schema som jag ska försöka hålla så gott det går iallafall. 
 
Nu nu ska jag infinna mig i sängen och tagga för en promenad imorgonbitti! Tror jag kommer bli riktigt skönt faktiskt. Lite friskluft innan jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback