Motivationen kommer öka till max

 
Försöker detta med att blogga fortfarande, men sålänge inte blogg.se appen funkar så blir det lite glest eftersom jag sällan tar upp datorn. 
 
Vad har hänt sedan sist? Jo, har troligen fått problem med rotator kuffen i axeln. Så vilar överkroppen nu för att inte belasta axeln för mycket. Utan det jag kan köra nu är ben, mage och nedredelen av ryggen. Har dock inte kunnat träna heller eftersom jag har varit sjuk men imorgon så kommer jag göra ett jäkla benpass! Är riktigt pepp. Men hoppas att jag snart kan sätta igång och träna överkroppen också med väldigt lätta vikter till en början. 
 
Mer då? Jo, jag har haft besitkning idag och bilen gick inte igenom. Så nu ska skiten säljas och köpa en ny. Kommer vara en stressig månad då jag måste hinna sälja och köpa en ny bil inom en månad. Plus att alla julklappar och allt sånt ska köpas. Stressigt. Däremot så har jag bestämt mig för en rätt stor grej som kommer att motivera mig till 100 % inom träningen! Berättar mer om det senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback