Grym träningsvecka

En bild från filmen som ligger uppe på instagram.
Hannahostman heter jag där för den som vill se.
 
Sitter för tillfället hemma i soffan och har precis ätit middag. Innan det var jag på gymmet tillsammans med min underbara vän Bea. Fick till ett riktigt grymt pass för ryggen där jag ökade i vikter och fick bra kontakt med musklerna. Tackar Bea för peppandet och för hjälpen de sista repsen som blev lite för tung. Dock alltid skönt att få pressa ut det sista! 
 
Vad har annars hänt i veckan då? Jo, tränat och sovit hos Bea. Fick till ett fruktansvärt bra pass för biceps och axlar. Brukar sällan få träningsvärk i biceps men usch vilken träningsvärk jag hade imorse. Grymt! Tackar även där Bea för peppandet. Ökade även där i vikter. Så roligt! Tackar han som hade mina vikter så jag var tvungen att ta tyngre än vad jag brukar, och att inse då att jag faktiskt orkade tyngre var lycka!
 
Skrev också ett träningschema förra helgen som jag strikt tänkte följa, hur det har gått kanske vi inte ens ska prata om. Har alltså inte gått så bra, haha. Men någon dag har jag lyckats träna som det stått iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback