Backattack


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Jag är sugen på att träna och jag skulle helst vilja ha lite tips från dig genom med kost och träning.

Jag vill vet vad man ska äta och göra saker

kramar

Svar: Hej! Vad roligt att du vill börja träna. Kan nästan garantera att du kommer må så mycket bättre både i kroppen och själen. Absolut kan jag ge dig lite tips. Men trycker lite på punkten att jag inte alls är utbildad och har mycket kvar att lära, men kan ge dig de tips jag har! ¨
Vill du att jag ska lägga upp på bloggen eller vill du ta det privat? :) kan absolut göra båda!

Kram
Hannah Östman

2013-11-20 | 21:23:20
Anonym säger:

du kan lägga många bra tips på bloggen! :)

2013-11-22 | 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback