Att se framsteg är lycka

 
Blev som sagt en powerwalk imorse innan jobbet på lite mer än 4 kilometer. Skönt att ut och röra på sig från morgonen. Åkte även på gymmet efter jobbet och tränade börst och triceps. Gick väl sådär måste jag säga. Orkade inte lika mycket som jag gjorde förra gången men gjorde fler set istället så förhoppningsvis har jag träningsvärk imorgon ändå. 
 
Tycker att det är riktigt kul att jag börjar få lite former på armarna nu! Axlar och Armar har varit lite av min priogrupp nu ett tag. Det är så roligt att träna det! Förut hatade jag det, haha. Nu har jag min hatkärlek för ben istället som kommer att bli min priogrupp några veckor/månader framöver så får vi se om jag lyckas göra några framsteg där och kanske lyckas omvandla min hatkärlek till bara kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback