Sedan sist

Vad har hänt sedan sist? Jo, jag har tagit studenten, fått stipendium och haft världens bästa studentmottagning. Just nu lever jag i en trött liten drömbubbla. Jobbade idag men sen är jag ledig i en och en halv vecka innan jag börjar jobba igen. Vilket är ganska skönt eftersom jag har en lägenhet som ska målas om, möbleras och donas med. Så förhoppningsvis så är det färdigt målat i slutet av veckan så jag kan börja flytta in möbler och saker. Ååh, längtar tills det är klart och jag får bo in mig. Ska berätta mer om min student och om lägenheten när jag har en dator! Så tills vi hörs nästa gång, ha det så fint.


Kommentarer
Amanda säger:

Vart har du skaffat lägenhet? :))

Svar: I Lit som jag sa på facebook, hihi
Hannah Östman

2013-06-10 | 20:53:55
Bloggadress: http://wordsofalovesong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback