Vikt


 Jag har i många år legat på samma vikt hela tiden. Jag har inte gått upp i vikt hur mycket skit jag än tryckt i mig. Men nu. Nu när jag har börjat träna som mest har jag även börjat gå upp i vikt. Vilket för mig är väldigt nytt. Men jag blir glad av att vågen går uppåt och inte neråt. Innan jag började gå upp i vikt så var jag inte nöjd med min kropp. Jag tyckte jag var för smal. Hela tiden fick jag kommentarer på hur smal jag var. För dom som sa det var det någonting positivt, men för mig blev det någonting negativt. 

Nu när jag väger så pass mycket mer än innan trivs jag med min kropp. Jag tycker inte jag är sådär smal, jag har lite fett och älskar att få resultat av det jag äter. Fortfarande så kan jag få kommentarer att jag är smal. Men det är inte längre något som för mig blir negativt för jag vet att jag varje dag kämpar för att bli större. Snarare kan det motivation! Folk är rädd att jag nte äter när jag tränar så pass mycket som jag gör. Jag kan säga att jag äter och går upp i vikt. Jag är noga med att siffran på vågen inte går neråt, men uppåt får den gå så mycket den vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback