Resultat från mina benpass

 
Hittade gamla bilder fråb mitt och Natalies projektarbete och insåg att jag har kommit en bit med min benträning. Första bilden är tagen någongång Januari, februari 2013. Andra bilden är tagen i i slutet av november 2013. Att se detta gör mig faktiskt riktigt stolt över allt slit jag har gjort. Kämpat mig igenom dessa benpass som är riktig hatkärlek för mig. Kan verkligen hata det samtidigt som jag älskar det för jag vet att jag kommer få snygga ben. Jag har själv tyckt att det inte blivit någon större skillnad förrän jag såg detta. Då inser jag att det faktiskt har hänt en hel del på mina ben. Det kanske inte är så konstigt att mina jeans börjar bli försmå så att jag knappt kan gå i dom. Det kanske är dags att inse att min tid som storlek xs i benen börjar gå över. Nu ska fortsätta köttas och växa ännu mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback