Mellandagsrea


Igårkväll så var vi på middag hos inga-Lill och Reidar. Supermysigt och roligt hade vi. Spelade spel och åt middag. Det var alltså henkes släkt vi åt middag med. Jag var chaufför för kvällen eftersom jag inte har något större behov av att dricka alkoholhaltiga drycker. Så då kan dom som njuter mer av det få göra det tycker jag. Vi åkte väl hem vid halv 12 tiden för då började tröttheten smyga sig på mig. Bäst att köra hem innan jag blir för trött!

Idag så tog vi och tänkte att vi skulle uträtta lite ärenden på stan. Ca 2 timmar  innan alla affärer öppnade, haha. Smidigt. Men som tur var så var det någon affär öppen som vi kunde fördriva tiden med. Och när väl de affärerna som vi skulle på öppnade gjorde vi dom på 30 min. Men lyckades snappa åt mig en heldel behövliga grejer. Köpte 2 par byxor, 2 sport-bh-ar, och ett par hörlurar. Allt förutom hörlurarna skulle gå på det som adidasbyxorna skulle kosta när jag första gången kollade på dom. Tur man har hjärnan med sig ibland så att man tänker på att mellandagsrean snart är påväg. Behövlig och billigare, kan det bli mycket bättre? 

Sitter just nu och lyssnar på musik i mina nya hörlurar. Äntligen ett par som är bra och förhoppningsvis håller lite längre. Vi ska snart packa lite grejer och sen åka ner till halasjön och mysa i en stuga med spel och trevligt sällskap!

God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback