Legday





Blev idag ett benpass med Lisa! Andra gången jag kör det med henne och var lika trött då som idag! (Om jag inte var tröttare idag) Höll på att ramla ihop för jag var så trött i benen, men som tur var så stod en maskin där som jag kunde ta emot mig på. Både jag och Lisa fick ett gott skratt! Hemsk träningsvärk väntar. 

Har ju lovat att jag ska lägga upp pass till er som vill börja träna. Ungefär såhär kan ett benpass för mig se ut. (Var tråkig och fotade ur boken, men har inga bilder själv och där står och beskrivning! Bra va?) 

Uppvärmning - fria benböj
Benpress - 4 set varav ett uppvärmnings set med lättare vikter. 
Utfall - 3 set
Benspark - 3 set 
Bencurl - 4 set 
Rumpövning - 3 set (kan visa den någon annan gång)
Benböj med kettlebell - 3 set 

(Detta skulle upp i onsdags men funkade inte att ladda upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback