God Jul och god fortsättning


God jul alla där ute. Hade ni en bra julafton? Jag hade en mysig julafton i både häggenås och i gällö. Började min morgon med att jag och Lisa gick till gymmet och tränade bröst och triceps. Fortsatte sedan med julfrukost med henkes familj. Runt 12 tiden så tog jag min lilla bil och for till gällö. Där mös jag väldigt mycket av sällskapet av min familj. Känns som jag träffar dom alldeles för sällan även om dom egentligen inte är så långt borta, synd. Åt väldigt gott och mycket. Avslutade hos farmor och farfar med att tomten kom och fika. Aimée skulle krama tomten fram till att hon såg honom. Då var han lite väl läskig så hon gömde sig bakom händerna tills han gått, haha. Sötnosan! Inte lätt att vara liten. 

När kvällen började lida mot sitt slut var jag tillbaka i häggenås hos Henke. Bästa avslutet på julafton var att få somna in i hans famn. Väldigt mysigt. 

Snart ska jag ner på gymmet i häggenås och inviga mina nya julklappar. Visar sen vilja jag mena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback