En helg i hudik




Ursäktar dålig uppdatering! Har fått kommentarer som jag kommer svara på i inlägg framöver som jag tycker kan vara relevant för flera. Men har nästan inte tränat på 2 veckor och har därför inte haft så mycket att skriva om. Har varit så mycket annat som kommit i vägen men nu i veckan ska jag komma igång igen och ta igen förlorad träning! Började ikväll med ett ryggpass och posering. Fick ut latsen riktigt mycket ikväll och det var roligt att se! 

I helgen så var jag till Henke. Annvor och Uffe kom också upp på lördagen så har varit en riktigt mysig helg med familjen Kristoffersson. Åkte ut till någon camping vid havet och kollade bland annat. Åt middag och kollade på lite julskyltning. Läskigt att första advent redan var varit.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback