Benpass med nytt personligtbästa


Blev ett benpass idag med. Tog ett nytt personligtbästa i benböj. Superkul att det går framåt! Orkade 3 fulla set och ett halvt sett. Nöjd över det är jag! Vågade inte pressa mig mer eftersom jag inte hade någon som stod och passade. Så hade inte lust att fastna i 90 grader och inte ta mig upp. Vill någon gång se vad jag maxar i benböj, men det blir när tekniken är bättre! 

Resten av veckan kommer jag köra igenom resten av kroppen och kanske ett benpass till. Ben är min priogrupp just nu därför försöker jag köra det två gånger i veckan. 

Kommer lägga ut ett inlägg om kosttillskotten jag använder mig av inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback