Axlar och dagens form




Idag blev det ett hemmapass hos mamma. Hon är på julbord och då sover jag här och gör Nicke sällskap. Har mina hantlar här så passade på att använda dom istället för att skippa träningen! Eftersom jag ändå inte vill köra stenhårt för axlarna så passade dom vikterna bra. Blev lättare med fler reps och set än vad jag brukar. Vill inte chocka axlarna för mycket så jag får ont igen. Utan jobbar upp det sakta men säkert. Som ni kanske förstår blev det alltså axlar idag. 

Tog också lite formbilder när jag hade någon som kunde fota. Sne som tusan är jag så måste försöka jobba upp vänstersidan. Men har varit det sedan jag började så formodligen är det från alla vardagsgrejer jag gjort. Har ju alltid gjort allt med högern, men försöker göra mer saker med vänster nu! Tänker ni på att variera er i vardagen? 

Kommentarer
erica björkander säger:

Åh, snygga biceps!

Svar: Tack så mycket! :D
Hannah Östman

2013-12-10 | 20:14:54
Bloggadress: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback